יום חמישי, 20 במרץ 2014

צביעת דירה או חדר כדי לשנות את המראה – לא חייבים מעצב


אחת הדרכים הדרמתיות לשנות את מראו של חדר מסוים בדירה שלכם, או של כל הדירה או הבית, היא ע"י צביעת חדר אחד בו בצבע שונה. החדשות הטובות הן, שגם אם אין לכם מושג בעיצוב לא תצטרכו להשקיע הון במעצב פנים, יש אופצייה זולה ויעילה בהרבה.
האופציה הזולה והפשוטה לשוות לחדר מראה רענן או אחר היא ע"י צבעי מקצועי, שגם יצבע את החדר וגם ימליץ על צבע מתאים. הצבעי האיכותי שלכם אולי אינו מעצב אפוף תהילה, אך הוא צבע מספר לא מבוטל של דירות דומות לזו שלכם בעבר), והוא גם יודע איזה צבעים נמצאים באופנה כרגע ואילו נחשבים למיושנים. בנוסף, מכיוון שרצוי לצבוע דירה כל מספר מסוים של שנים, אפשר לרענן את מראה הדירה כולו בשבריר מהעלות שהיה עולה להביא מעצב פנים לדירה, ואז להשליש סכום נוסף עבור צביעה וסיוד מקצועיים. צבעי אמין ומקצועי יוכל, אפילו בשיחת טלפון, להכווין אתכם לצבע המתאים לטעמכם ואח"כ לבוא ולצבוע את דירתכם, לסייד אותה בצורה מקצועית, לנקות ולהשאיר אתכם להינות מה"לוק" החדש של דירכתם במחיר שווה לכל נפש.

לסיכום, שווה להשקיע בצבעי מקצועי ולו על מנת שיחווה דעתו במנוגע לצבע המתאים לדירתכם, זה יצא זול יותר מלהתבונן באותו קיר צבוע בצבע מכוער במשך מספר שנים, ואז לצבוע אותו שוב, והפעם עם צבעי מקצוען.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה